Nerychlejší český Classikář si vybral kupu smůly. S Hechtem za zády opravu zvládli!
Jel okolo 28 místa průběžného pořadí v kategorii Classic, držel plyn, co to jen šlo, a cíl měl jasný – ukázat se v Top 20. Proražená nádrž vše zhatila.
Proč byli kluci nuceni nenastoupit do Maratonské?
„Vlítli jsme do erozní díry, která nebyla zapsaná v roadbooku… Jeli jsme dál, mysleli jsme si, že se nic nestalo. Ale stalo Ztratil jsme pancíř nádrže… Díky náročnému terénu, jsme brousili s nádrží o kameny. Až sem jí probrousili, a začal nám propouštět. Bohužel jsme nemohli nastoupit do Maratonské etapy. Od včerejška jsme sháněli po celém Hailu nádrž, až dnes se nám to povedlo Zítra budeme mít hotovo, a bude se testovat Nastoupíme zase do závodu. Už jsme se naflákali dost…“ – Ondřej Martinec
Ondřej už se zase usmívá, včera to bolelo víc. „ Mohlo to celé dopadnout úplně jinak, mohlo nám shořet auto…“
Takže za rok se zas budeš rvát o první 20 v celkovém pořadí? „Rozhodně!“ vyhrkne okamžitě. „ Bude to chtít celé auto předělat, uvažujeme taky o novějším modelu. Přece jen naše Toyotka už má své odzvoněné.“