Rám/klec:
„Naše výzva postavit z vraku závodní speciál, který bude splňovat přísná pravidla Dakaru podle dobové specifikace. Pokračuje. Samuraje osadíme nejnovějšími bezpečnostními prvky tak, aby naše posádka byla maximálně v bezpečí. Úpravy zahrnují mimo jiné přídavnou palivovou nádrž, ochranný rám, hasicí systém, homologované závodní sedačky, šestibodové pásy. „
Byl to maraton, měli jsme do soboty udělat větší část práce, tak aby kluci mohli navařit rám. Máme tu nejhorší část vyvařenou a nabodovanou, teď je na řadě rám, který necháváme vyrobit u výrobce schváleného Autoklubem České republiky. Děkuji všem za podporu a pomoc, zmíňka na sociálních sítích o tom, že nestíháme vyvolala velkou vlnu pomoci. Děkuji!!!!!
- Klec se bude vyrábět 2 – 3 týdny
- Hlavní trubky ,45 mm, vedlejší 40 mm ( dle specifik minulého roku)
- Mezi tím si zažádám o papíry k homologaci
- Čeká nás sportovní technická u klubové testační komise s oprávněním u Autoklubu ČR